Monday, January 7, 2008

Zoektocht naar sponsoring

Vrijwilligerswerk in combinatie met multiculturele benefiet shows, dit leek me wel wat als overgang tussen het studentenleven en het echte werken. Met een internationale groep zullen we vanaf juli 2008 doorheen 3 continenten en vele landen komen. Aan ieder groepslid wordt gevraagd om sponsors bijeen te zoeken voor de tour. De reiskosten worden betaald door mijn ouders en mezelf. Voor de sponsorbijdrage vraag ik jullie hulp.

Waar gaat deze sponsoring naartoe?
U steunt een groep jonge mensen die zich zes maanden vol overgave op het vrijwilligerswerk storten. In deze periode verblijven we in 20 verschillende steden waar we ons telkens inzetten voor bestaande vrijwilligersprojecten. Daarnaast proberen we zoveel mogelijk andere jongeren warm te maken om zich vrijwillig in te zetten voor hulpbehoevende projecten. Jullie financiële bijdrage aan mijn Up with People reis komt deze initiatieven rechtsreeks ten goede.

Wat houdt deze Up with People uitdaging meer concreet in?
Eén maand showvoorbereiding, waarna we vijf maanden rondtrekken door 20 verschillende steden. Elke week draait rond het vrijwilligerswerk en per stad doen we een grote benefietshow. In het onderstaande bericht worden enkele projectvoorbeelden gegeven. Daaronder vindt u mijn Up with People verhaal tot nu toe.

Hoe kunnen we sponsoren?
Ofwel doet u een vrijwillige bijdrage op de E&G Lifts you Up Party. Ook kan u een storting doen op 776-5911434-60 (mijn rek.nr.) ten voordele van UWP reis Joris.

Opmerking: Hieronder wordt alles in het Engels gezet, zodat ook de mensen die ik gaandeweg ontmoet mijn verhaal kunnen volgen. Vanaf juli zullen er op deze webblog geregeld berichten en foto's geplaatst worden over de verschillende projecten en de vele ervaringen. Hier kunnen jullie ook reacties achtergelaten.

No comments: